Welcome to the TPPC Trainer's Corner.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Path To Exile Path To Exile is offline

Pokémon Trainer

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 38
  1. Canine
    08-02-2017 02:33 PM
    Canine
    Rofl nice man!!!! I finished up my first year, and summer's ending for me real quick. I'll have to download it some time later, remind me if I forget :P don't think I'll ever be as active as I was in the past but it'd be dope to check in with everyone
  2. Canine
    07-16-2017 09:39 PM
    Canine
    -throws a casual wave-

    Sup sup just felt the nostalgia wave and thought I'd hop by n.n How've ya been
  3. Canine
    07-30-2015 09:22 AM
    Canine
    Vleh, you're leaving? Well I suppose I can't say anything. Most of us have. Ahahaha.

    Well do come back sooner or later, we might log in at the same time, and we might run into some of the old crew too.

    Take care, good luck and best wishes with life bro. Gonna miss ya
  4. parkour23
    07-28-2015 04:12 AM
    parkour23
    Armaldo ♂ 5
    Armaldo ♂ 5
    Armaldo ♂ 5
    Celebi 125
    Celebi 125
    Celebi 125
    Celebi 125
    Celebi 125
    Celebi 125
    ShinyChimchar ♀ 5
    DarkCottonee ♂ 100
    DarkDwebble ♂ 100
    ShinyDwebble ♂ 100
    ShinyDwebble ♂ 100
    ShinyFoongus ♂ 100
    Giratina 125
    Giratina 125
    Giratina 125
    Giratina 125
    Giratina 125
    Giratina 125
    Ho-Oh 125
    Ho-Oh 125
    Ho-Oh 125
    Ho-Oh 125
    Ho-Oh 125
    Moltres 5
    ShinyRaikou 125
    Rayquaza 126
    Slakoth ♀ 1,900
    Uxie 5
    ShinyZorua ♀ 100

    for a golden cubone?
  5. koolkumar
    07-26-2015 06:54 AM
    koolkumar
    Interested in g.cubone?
  6. Canine
    07-09-2013 10:28 AM
    Canine
    Yeah, I know. A good number of people I know have taken it. Lol. I certainly don't plan to. :P
  7. Canine
    07-09-2013 04:16 AM
    Canine
    Lmfao 3 A's in the class. Like eeewwwwww
  8. Canine
    07-09-2013 03:54 AM
    Canine
    High school. I'm actually younger than most of the people here. Lol. Taking online classes through Northwestern University though. It's quite a popular choice for those who wish to accelarate here in the Midwest.

    Ewwww APUSH. Glad I'm not taking that. I'll be taking a few APs next year, and I'm not looking forward to the AP exams. It's funny. My school hardly prepares kids for anything. Kids think they can do fine and then reality kicks them in the face. AP Exams hit em like a tidal wave. I'm sure you understand. Lol. And I heard from a bunch of my upperclassmen friends that English blows hard. That and the AP Physics exam. But meh, that's just what I hear.
  9. Canine
    07-09-2013 03:40 AM
    Canine
    Yeah, it has. I've been even more inactive lately. Sure, I officially quit well over a year ago. But I still come on the forums once and a while to visit friends. I guess you and I never come on at the same time. Lol.

    I've been alright. Too lazy to bother with schoolwork, so I will just keep procrastinating. I've got until like October to finish the class anyways, so I don't really care. I'll just work extra hard later. Why do it today when you can do it tomorrow?

    But enough about me, how are you?
  10. Canine
    07-09-2013 03:31 AM
    Canine
    Geez, you need to learn how to take a joke, noob. >.<

About Me

  • About Path To Exile
    Location
    gone
  • TPPC
    Your TPPC Trainer Information
    TPPC Trainer ID
    #2961000, #2925842
    Favorite Pokemon Team
    Team_Rocket
  • Signature
    on hiatus from discord/forums

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 09-20-2018 01:00 AM
  • Join Date: 02-23-2010
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 27
Register Now

Member Login

User Name:

Password:

Remember Me?

Advertisement

Quick Panel

TPPCRPG
All times are GMT -4. The time now is 08:34 PM.
Contact Us TPPC Archive Top
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.